2010. június 6., vasárnap

Suzy novellája






KÖLTÖZÉS



Már egy hét eltelt a Volturi látogatása óta, és a az Alice által szervezett parti romjait is már eltakarítottuk.
Szerencsére!
Remélem Alice nem akar több partit rendezni. Kezd elegem lenni lenni belőle, mármint a partikból.
De nem csak nekem. A többieknek is az agyára megy ezzel Alice.

Edward, Nessi és én épp a házunk felé indultunk.Mikor megszólalt Carlisle:
-Bella, Edward, várjatok! Még meg kell beszélnünk valamit.
Így hát visszamentünk az ebédlőben hol már mindenki ott volt.Csak mi nem.
Leültünk. És vártuk elkezdje.
-Na szóval, mivel már Edwardék is itt vannak elmondom. Lassan már öt éve élünk itt. Az emberek kezdenek gyanakodni hiszen nem változunk, kivétel Nessi. Így hát el kell költözünk.
-Nem! Nem akarok Jacob nélkül elmenni. -szólalt meg Nessi, majd kiugrott az ölemből és elfutott.
-Nessi!- szóltam utána. De nem hallotta. -Bocsássatok meg! - s ezzel felkeltem és utána indultam. Az illatát követve.
Futottam és lassan megtaláltam egy fa tövében ülve. Zokogott.
Odamentem hozzá.
-Nessi! - szóltam felnézett majd tovább sírt. Így hát leültem és az ölembe emeltem.
-Nessi! - szóltam ismét.
-Anya, én nem akarok elköltözni, de ha elmegyünk Jake nem jön velünk. Nem hagyná itt a farkasokat.
-Tudom. Én sem akarok elköltözni, de muszáj.
-Te miért nem akarsz elköltözni?
-Tudod itt ismertem apádat és Jacob nekem is nagyon hiányozna.
-Akkor hát mit csináljunk?
-Szerintem keressünk egy olyan várost mi közel van La Pushhoz.
-Te tudsz olyat?
-Nem de gyerünk haza és nézünk egyet a neten. Jó?
-Rendben. Menjünk.
S ezzel elindultunk haza.
Mikor hazaértünk észrevettük hogy Edward még nincs itt. Így hát elővettem a laptopomat és felmentem a netes térképre.
Nessi mellém feküdt és együtt néztük a városokat.
Míg végül találtunk egyet.Beaver.
Kisváros. Habár közel van Forkshoz. De La Pushhoz is.
Megnéztem van e eladó ház. És találtam egyet. Az is az erdőben van. Jó mélyen. Habár vezet oda egy föld út de megtudjuk csinálni a betonutat is.
Kinyomtattam a ház képét és a tulaj elérhetőségeit.
ÉS ezzel mentünk vissza. a Nagy házban.
Ott még mindenki ugyan ott ült és beszélgettek.
-Találtunk egy várost, habár közel van Forskhoz. A neve Beaver.
Van ott egy üres ház az erdő mélyén ,itt van a ház képe és a tulaj elérhetősége.-mondtam és oda adtam ezeket Carlislenak ki tovább adta.
Néhány percig csentben ültünk majd megszólalt Alice.
-Rendben. Ez jó lesz, Carlisle más nem Port Angelesben dolgozik. Jó lesz így?
-Tökéletes.
-Köszi anya.
-Nincs mit kincsem. - mondtam neki és Alice közben kivonult telefonálni. Majd néhány perc múlva visszajött.
S ezután Alice vette át ismét a parancsnokságot.
-A ház a miénk. 3 nap múlva indulunk. Carlisle mondj fel, és akkor majd mehetünk.Na most indulás pakolni! -osztotta ki Alice a feladatokat a "kis zsarnok."
S ezzel együtt Nessi a nyakamba ugrott és megérintette a kezemet. És ezt gondolta:"-Köszönöm Anya, elmondom Jake."
Leugrott rólam és elindult Jakehez. A férjem pedig átölelte a derekamat és ezt mondta:
-Nagyon boldoggá tetted, ugye tudod?
-Persze, de én sem akartam messzire költözni nekem is hiányozna Jacob. - erre Edward rám nézett és a szemében féltékenység csillant. -Nyugi már! Téged szereltek őt csak testvérként szeretem. -és Ezzel megcsókoltam.

1 megjegyzés:

  1. alapjába véve tetszett :D
    Nessi nagyon édes volt *.* mennyire imádja Jaket *ábrándozó fej*
    És Edward féltékyenségét a végén is ügyesen beleraktad ;)
    nekem egy picit rövid volt :/ írhattál volna többet is de ezen túl nagyon tetszett :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés